2010 m. vasario 27 d., šeštadienis

Stebuklinga daina apie maistą

Paįvairinkime valgymo ritualą paprasta, bet linksma, dainele.

Muzika yra vienos dainos, kurią dainuoja žmonės įvariomis pasaulio kalbomis.

Pasiklausykime vokiško dainos varianto:

http://www.youtube.com/watch?v=qv1rS-1GB30&feature=PlayList&p=EA0ADE222A32030D&playnext=1&playnext_from=PL&index=51


Paniūniuokite, kad muzika įstrigtų atmintyje ir....

Uždainuokim lietuviškai stebuklingą dainą apie maistą :)


Ką tu valgai? RODOM GESTĄ "VALGYTI"
Ką tu valgai? DAINUODAMI "VALGAI"
Pasakyk, RODOM GESTĄ "KALBĖTI"
Pasakyk.

Valgau aš košę, RODOM "VALGAU" IR "KOŠĘ"
Valgau aš košę. PAKARTOJAM TĄ PATĮ
Man skanu, RODOM "SKANU"
Man skanu. PAKARTOJAM

BŪKITE KŪRYBINGI IR KEISKITE ŽODŽIUS PAGAL SITUACIJĄ, pvz.

Ką aš valgau?
Ką aš valgau?
Pasakyk,
Pasakyk.

Valgau bananą,
Valgau bananą.
Man skanu,
Man skanu.


Dainuokite ir rodykite į sveikatą,
Ramunė

Komentarų nėra: